Regulamin sklepu
Zasady i definicje
Regulamin określa zasady, zakres i warunki korzystania z serwisu www.wydarzenia.amicorum.edu.pl oraz platformy szkoleniowej amicorum.pl. Regulamin jest wiążący dla wszystkich użytkowników Serwisu i Platformy,
zwanych dalej Użytkownikami.
Na potrzeby niniejszego Regulaminu wskazane poniżej pojęcia przyjmują
następujące znaczenie:
- Administrator/ Sprzedawca/– Amicorum Sp. z o.o. kod pocztowy 59-230 Prochowice, Lisowice 150F NIP: 6912552040, REGON: 387654598, KRS: 0000872266 (numer kontaktowy 692142066, adres e-mail: akademia@amicorum.edu.pl),
- Użytkownik/Usługobiorca/Kupujący – osoba fizyczna lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Serwisu wydarzenia.amicorum.edu.pl
- Kurs – szkolenie e-learningowe przygotowane przez organizatora
- Konto – przydzielone danemu Użytkownikowi, za pomocą którego Użytkownik może dokonywać określonych działań w ramach Serwisu. Konto powiązane jest z Imieniem i nazwiskiem oraz adresem mailowym podawanym podczas rejestracji użytkownika.
- Platforma szkoleniowa – platforma edukacyjna dostępna jest w domenie amicorum.pl
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta przez Amicorum Sp. z o.o z klientem serwisu, w trybie określonym w niniejszym Regulaminie
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia oraz zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Formularz po ukończeniu kursu – elektroniczny formularz zawierający dane personalne niezbędne do wystawienia zaświadczenia MEN oraz adres do wysyłki dokumentów, link do Formularza po ukończeniu kursu Uczestnik otrzymuje drogą mailową w dniu zaksięgowania wpłaty za zakupiony kurs.
Zawarcie umowy sprzedaży
- Usługobiorca może składać zamówienia przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem serwisu www.sklep.amicorum.edu.pl
- Zawarcie umowy następuje poprzez złożenie przez Użytkownika Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień .
- W Formularzu Zamówień usługobiorca wskazuje:
– Imię i nazwisko uczestnika kursu
– Adres
– Numer telefonu oraz adres email, do którego będzie przyporządkowane konto na Platformie Szkoleniowej.
Wypełniając Formularz, Użytkownik potwierdza autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym danych zawartych w Formularzu oraz wyraża zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu, uznając jego wiążący charakter. - Po wypełnieniu Formularza Zamówienia zamawiający wybiera przycisk „Złóż zamówienie i przejdź do płatności”.
- Nie jest możliwe złożenie zamówienia bez wypełnienia Formularza Zamówienia, z wyjątkiem zamówienień opierających się na fakturze pro-formie. Takie zamówienie z danymi do pro-formy należy złożyć mailowo na: akademia@amicorum.edu.pl
- Zamówienie uważa się za przyjęte w momencie przesłania Zamawiającemu informacji potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę za pośrednictwem korespondencji elektronicznej na mail podany przez Zamawiającego w trakcie składania zamówienia.
- Organizator/ Sprzedawca zastrzega, iż przygotowanie/uzupełnienie odrębnej dokumentacji dotyczącej realizacji kursu/kursów przedstawionej przez Usługobiorcę/Kupującego, nalicza opłatę dodatkową w wysokości 100 zł + VAT za każdą godzinę zegarową poświęconą na jej przygotowanie, przy czym kwota opłaty nie może być niższa niż 100 zł + VAT. Opłata ta nie dotyczy Usługobiorców/Kupujących, których zamówienie opiewa na kwotę minimum 1 500,00 zł.
Formy zapłaty
W przypadku złożenia zamówienia przez Kupującego, który wypełnił poprawnie Formularz Zamówień zapłaty za licencję korzystania z kursów można dokonać:
- za pośrednictwem systemu płatności paynow,
- za pomocą karty płatniczej:
– Visa
– Visa Electron
– MasterCard
– MasterCard Electronic
– MaestroPodmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Przelewy24
- przelewem tradycyjnym w placówce bankowej lub w serwisie bankowym online na konto:
Amicorum sp.z o.o.
Lisowice 150F, 59-230 Prochowice
20 1140 2004 0000 3702 7561 2259
podając w tytule wpłaty:skróconą nazwę kursu, imię i nazwisko uczestnika kursu oraz jego adres e-mailO przelewach tradycyjnych prosimy każdorazowo informować nas wiadomością mailową na: akademia@amicorum.edu.pl
- Cena podana przy każdym kursie jest ceną obowiązującą w trakcie składania zamówienia i jest wiążąca dla Użytkownika i Sprzedawcy. Niewniesienie wpłaty w terminie, w jakim Operator oczekuje na wpłatę oznacza rezygnację z zakupu i anulowanie zamówienia.
- Użytkownik może ponieść dodatkowe koszty zakupu wynikające np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz Operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez użytkownika sposobu płatności.
- Sprzedawca wystawia faktury na życzenie Kupującego. Dane do faktury należy wysłać na maila: akademia@amicorum.edu.pl
- Kupujący może zażądać wystawienia faktury wyłącznie w terminie 3 miesięcy, licząc od miesiąca sprzedaży lub otrzymania zapłaty. Po upływie tego terminu faktury nie będą wystawiane.
- Faktury dostarczane będą na życzenie Kupującego w formie elektronicznej, na co Kupujący wyraża zgodę.
Realizacja umowy sprzedaży
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Po uzyskaniu pozytywnej autoryzacji płatności lub uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, Użytkownik otrzymuje drogą mailową informacje o sposobie logowania do platformy e-learningowej wraz z danymi do
zalogowania. - Dane do rejestracji na platformie Sprzedawca przesyła na adres mailowy podany przez Kupującego w Formularzu Zamówień.
- Kurs należy ukończyć w terminie wskazanym w ofercie danego kursu od pierwszego logowania przez Użytkownika.
Informacje o przetwarzaniu danych
- Administratorem danych osobowych Użytkownika jest: Amicorum sp. z o.o. kod pocztowy 59-230 Prochowice, Lisowice 150F NIP: 6912552040, REGON: 387654598, KRS: 0000872266 (numer kontaktowy 692142066, adres e-mail: akademia@amicorum.edu.pl), zwana dalej „Administratorem”).
- Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są w celach:
– zawierania, wykonywania umów oraz świadczenia usług;
– wykonania przez Administratora obowiązków prawnych względem instytucji państwowych w związku z wykonaniem umowy;
– odszkodowawczych-windykacyjnych, w sytuacji niewywiązania się przez Użytkownika z zobowiązań na rzecz Administratora;
– zabezpieczenia i ochrony przed roszczeniami;
– promocji swoich usług przez Administratora (newsletter mailowy), wyłącznie w przypadku udzielenia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie danych w tym celu; - Administrator przetwarza Państwa dane na podstawie:
– udzielonej przez Użytkownika zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
– zawartych umów lub podjęcia czynności zmierzających do ich zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
– obowiązków prawnych ciążących na administratorze jako pracodawcy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
– realizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Za prawnie uzasadniony interes Administrator uznaje zabezpieczenie swoich – roszczeń względem kontrahentów oraz ochronę przed roszczeniami ze strony kontrahentów. - Odbiorcą danych Użytkownika mogą być podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie m.in.: obsługi księgowej (biuro rachunkowe), obsługi administracyjno-biurowej, obsługi informatycznej oraz instytucje państwowe, uznawane za odbiorców danych.
- Dane osobowe Użytkownika będą przechowywane przez okres: trwania stosunku prawnego, a po jego zakończeniu przez 6 lat w stosunku do dokumentów księgowych, a w sytuacji sporu prawnego do czasu przedawnienia się roszczeń Administratora.
- Użytkownik posiada następujące prawa: prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie i w dowolnej formie, chyba że przetwarzanie danych Użytkownika odbywa się w celu wykonywania umowy przez Administratora lub w celu wywiązania się przez Administratora z obowiązków prawnych względem instytucji państwowych.
- Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podanie przez Użytkownika danych jest warunkiem koniecznym do podjęcia przez Administratora działań poprzedzających zawarcie umowy lub w związku z zawarciem umowy.
- W przypadku udzielenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych w celach promocji swoich usług przez Administratora w formie mailowego newslettera, udzielona przez Państwa zgoda jest dobrowolna i może zostać przez Państwa w każdym czasie cofnięta
- Więcej informacji w przedmiocie ochrony danych osobowych Użytkownik może otrzymać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: www.uodo.gov.pl
Korzystanie z udostępnionych materiałów
- Do korzystania z Platformy szkoleniowej konieczne jest użytkowanie sprzętu komputerowego spełniającego następujące warunki techniczne: komputer z połączeniem do Internetu (min. 512 kb/s), graficzna przeglądarka
WWW obsługująca JavaScript (np. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera) i obsługująca tzw. cookies, zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie PDF (np. Adobe Reader, Foxit Reader)
Administrator/Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednią konfigurację komputera Użytkownika
Administrator/Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przypadki, gdy Uczestnik nie weźmie udziału w szkoleniu na skutek problemów sprzętowych z komputerem Uczestnika. - Korzystanie z zasobów Platformy wymaga uprzedniego zalogowania się za pomocą danych do logowania tj. hasło i login przekazanych przez Administratora/Organizatora.
- Użytkownik kursu zobowiązuje się do nieudostępniania osobom trzecim materiałów stanowiących treść szkolenia zarówno w całości jak i w części bez pisemnej zgody Administratora/Organizatora.
- Użytkownik kursu zapoznaje się z materiałami szkoleniowymi we własnym zakresie.
- Użytkownik przystępuje do testów sprawdzających dostępnych na Platformie szkoleniowej (amicorum.pl) we własnym zakresie. Może rozwiązać wszystkie testy sprawdzające po zapoznaniu się z wszystkimi materiałami,
lub rozwiązywać je systematycznie po zapoznaniu się z poszczególnymi modułami kursu. - W przypadku naruszenia przez Użytkownika dóbr osobistych Administratora/Organizatora i/lub naruszenia postanowień Regulaminu, Organizator/Administrator podejmie stosowne kroki prawne.
- Wszelkie informacje i materiały szkoleniowe zamieszczone na stronach Serwisu lub Platformy podlegają ochronie prawnej, zaś ich wykorzystywanie w celach komercyjnych jest niedozwolone i traktowane będzie jako naruszenie praw autorskich.
Zaświadczenia o ukończeniu kursu
- Na podstawie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych Organizator wydaje zaświadczenia o ukończeniu kursu na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
- Rozwiązanie wszystkich testów sprawdzających przypisanych do modułów w kursie i uzyskanie minimum 70% prawidłowych odpowiedzi z każdego testu oraz udzielenie prawidłowej odpowiedzi pisemnej na jedno pytanie otwarte w ostatnim module kursu jest podstawą do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu kompetencji ogólnych, o ile Organizator przewidział wydanie stosownych zaświadczeń. Szczegółowe informacje dotyczące
zaświadczeń ukończenia danego kursu podane są każdorazowo przy opisie kursu. - Odpowiedzi udzielone przez Uczestników na pytania otwarte są sprawdzane w dwóch turach każdego dnia roboczego, w godzinach pracy biura. W przypadku nieprawidłowej odpowiedzi, Uczestnik otrzyma powiadomienie drogą mailową z komentarzem oceniającego. Organizator nie obciąża Uczestnika kosztami za ponowne sprawdzenie odpowiedzi na pytanie otwarte – jest to bezpłatne.
- Wysłanie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu (zaświadczenie MEN oraz dyplom) dokonywane jest
– Tryb zwykły Poczta Polska – sporządzenie i wysyłka dokumentów do 14 dni roboczych (list ekonomiczny)
– Bez wysyłki – wyłącznie skany dokumentów tj. zaświadczenie MEN oraz
dyplom, lub wyłącznie dyplom (bez danych osobowych), do 7 dni roboczych,
wysyłka elektroniczna - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędy podane przez Uczestnika w elektronicznym Formularzu po ukończeniu kursu. W przypadku pomyłek w elektronicznym Formularzu po ukończeniu szkolenia takich jak:
literówki, niepoprawne i niekompletne adresy, niepoprawny numer PESEL i inne, ponowna wysyłka dokumentów nastąpi po wniesieniu opłaty przez Uczestnika w wysokości 20,00 zł bezpośrednio na numer konta podany w
niniejszym Regulaminie. Cena ta obejmuję wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej (list ekonomiczny) do 14 dni roboczych. - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za stan fizyczny w jakim dokumenty docierają do Uczestnika kursu. W przypadku uszkodzeń, reklamacje Uczestnik kieruje bezpośrednio do Poczty Polskiej.
- Użytkownik akceptując Regulamin zgadza się na przekazanie drogą mailową Administratorowi/Organizatorowi danych osobowych, takich jak data i miejsce urodzenia, numer PESEL i adres korespondencyjny, niezbędnych do Zaświadczenia MEN.
- Dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Reklamacje
- W przypadku problemów z logowaniem na platformę e-learningową lub dostępem do zamówionego i opłaconego kursu Użytkownik powinien niezwłocznie powiadomić Organizatora/Administratora drogą mailową na adres akademia@amicorum.edu.pl
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Amicorum sp. z o o. będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od wpłynięcia na adres akademia@amicorum.edu.pl
- Organizator/Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody nie wynikłe z jego winy.
Odstąpienie od umowy
- Użytkownik, który nie rozpoczął korzystania z platformy e-learningowej może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia uzyskując 100% zwrot kosztów.
- Rozpoczynając korzystanie z platformy e-learningowej Użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy.
- Użytkownik może odstąpić od umowy wysyłając e-mail z informacją o woli odstąpienia od umowy na adres akademia@amicorum.edu.pl.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Postanowienia końcowe
- Organizator/ Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe działanie platformy e-learningowej.
- Organizator/Administrator zastrzega sobie prawo do całkowitego lub częściowego wyłączenia serwisu na czas nieokreślony celem jego modernizacji lub naprawy.
- Organizator/ Administrator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie bez podania przyczyny.
- Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się ze zmianami w regulaminie, jeśli korzysta w jakikolwiek sposób z serwisu.
- Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminu, brak takiej akceptacji oznacza, że użytkownik nie powinien korzystać z serwisu.